Realizujemy zlecenia na terenie całej Polski jak również za granicą

Nie ważne gdzie mieszkasz. Przy realizacji zlecenia nie ma konieczności spotykania się i ustalania szczegółow, bo jest przecież poczta e-mail, telefon itp. Niektórzy szukają firmy do realizacji zlecenia tylko ze swojej okolicy mysląc, że taka współpraca będzie bardziej owocna i jest mniejsze prawdopodobnieństwo, że trafi się  na nieuczciwą firmę niż przy współpracy zdalnej, a to nie prawda. Tak w realu jak i podczas współpracy zdalnej wszystko zależy na kogo się trafi i współpraca zdalna nie jest wcale gorsza od tej face to face.

Większość naszych zleceń opiera się właśnie na takiej współpracy i  nie ma problemu ze zrozumieniem się, komunikowaniem, a klient jest zadowolony ze współpracy. 

 

Dlaczego my?

1
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

domena oraz serwer dla zbudowanej strony. Pozycjonowanie oraz optymalizacja. 

 
2
KLIENT NIE KUPUJE "KOTA W WORKU"

otrzymasz do wglądu projekt strony który działa w sieci bądź projekt graficzny. Projekt  do niczego nie zobowiązuje.

 
3
TO KLIENT JEST NAJWAŻNIEJSZY

indywidualnie podejście. Cenimy  uwagi i sugestie klienta podczas realizacji zlecenia.

 
4
UŻYTECZNOŚĆ I FUNKCJONALNOŚĆ

zbudujemy funkcjonalną i użyteczną stronę przyjazną dla osób odwiedzających.


Wywiązujemy się z tego co mówimy

"NIKT CI TYLE NIE DA CO JA CI OBIECAM"

Zdarzają się czasem sytuacje, gdzie wykonawcy piszą to, co Klient chce przeczytać. Będą obiecywać "gruszki na wierzbie", aby tylko tego klienta zdobyć i najważniejsze, otrzymać zaliczkę.

Jednak po otrzymaniu zaliczki współpraca nie wygląda już tak kolorowo jak zapowiadała się wcześniej, bo wykonawca liczy "x" kwotę za każdą funkcjonalność, która wcześniej miała być wykonana w cenie strony. Czasem nawet wykonawca po wzięciu zaliczki wcale się nie odzywa, nie odbiera telefonów. Takie przypadki są nam znane, bo zgłaszają się do nas często klienci którzy chcą abyśmy zbudowali im stronę i żalą się, że poprzedni wykonawca okazał się zwykłym oszustem.

My mamy inną poltykę, zawsze piszemy tak jak jest i jeśli jakaś funkcjonalność którą klient potrzebuje jest dodatkowo płatna - nie ukrywamy tego i nie czekamy na wpłatę zaliczki, aby potem obarczyć klienta kosztami, bo niezadowolony klient to najgorsze, co może się przytrafić w każdej branży. Nam zależy na długotrwałej współpracy, a nie jednorazowej. 

Przy nieudanej współpracy niezadowolony klient nie poleci  firmy znajomym, wystawi negatywną opinię. Natomiast  zadowolony klient z czystym sumieniem i przekonaniem będzie polecał usługi z których jest zadowolony.